Inlägg: 1262460
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2010/2011
Poffa: Under VM torde det vara helt lugnt med kontraktsskrivandet, om man nu inte lyckas knyta upp någon utslagen Ännäjtchällare. Sedan är det trevligt att även delar ur tränarstaben är på plats under VM och spanan och spejar.
shinzawai: Jo, det är löjligt tyst. Irriterande tyst.
AJ och Freddan är väl i Tyskland just nu, man får ju hoppas på att de kommer hem med ett par tre spelare i bagaget. Klasspelare, dessutom.