Berka: Kempis, en fråga det blivit märkligt tyst om, så här 4 månader innan kommunalvalet. Frågan ploppar nog upp igen om ett halvår eller så.
Inlägg: 1262713
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2010/2011
Björn W: Det ore ju oerhört tråkigt om kempis jämnades med marken, finns ju så otroligt många fina,roliga,tråkiga,härliga hockeyminnen från den arenan, det skulle vara skitskoj om man på något sätt kunde förlägga någon a-lagsmatch i kempis bara för nostalgins skull.