Petey21: Just nu tränar väl alla på egen hand. Hasse Jonsson kommer inte att spela hockey på elitnivå igen. Källan refererar jag till att jag numer är ingift släkt med Hasse,
Inlägg: 1263308
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2010/2011
MODOJohan:
Ok.. men då vet vi ju att det kommer en ny back till, trevligt.
Ok.. men då vet vi ju att det kommer en ny back till, trevligt.