Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
zigge:

Fast att jaga Modoordföranden känns lite 2008-2009, sånt har vi slutat med :)

Nu vill vi bara ha stabilitet, bra förvärv, sommarträning och lugn och ro.