Inlägg: 1263435
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2010/2011
Viskarn: Han fick ett fint kontrakt, men ändå tycker jag man kan läsa mellan raderna att det varit svårt att välja detta när MODO hört av sig.
Synd. Hade gärna sett honom i MoDo. Hade nog kunnat ta en plats i förstakedjan med Susse och Skröder.