Nikki Nine: Är det ngn av de bef. som slutar?
Inlägg: 1263639
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2010/2011
shinzawai: Som jag förstod det så skulle det bli lonken och den nya som kör på och att den (kommer inte ihåg vad han heter) skulle gå ner till juniorerna.