Nikki Nine: Om inte Hasse fortsätter i MoDo så tror jag han blir nåt (typ spelande tränare) för nya Alliansen. För jag tror inte han lämnar Övik.
Inlägg: 1263768
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2010/2011
Efter dagens tevesänding vill jag skicka en hälsning till er nya assisterande tränare. Det heter Brons, inte Bronsch! Goddamit!