Inlägg: 1263805
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2010/2011
Gidde: Undrar hur Jonas Bergqvist uttalar brons.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
El Maco:
I intervjun med Mats Näslund innan andra perioden tyckte jag mig höra honom uttala brons på samma sätt, men han kanske kan skylla på uppväxtmiljön? ;-)