Ingen konkusch!
Inlägg: 1263845
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2010/2011
Undra om det inte börjar bli dags för ytterligare en spelare att ansluta till truppen, snart. En fågel viskade i mitt öra att Modo gett "mer än en" VM-spelare ett kontraktsförslag. Inga namn eller nationaliteter, dock.