spud: Ähh er lycka är vår lycka ni tog ju Challe!
Inlägg: 1264324
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2010/2011
Hahl Bundy: Tycker det är lite sorgligt hur de sänkt kraven, Modofansen. Det var ju bara häromåret det blev SM-guld och nu ser man det uppenbarligen som lycka att undvika KS.
Lätt att bli hemmablind och inte inse att det finns andra fans i närområdet som siktar betydligt högre.
Lätt att bli hemmablind och inte inse att det finns andra fans i närområdet som siktar betydligt högre.