mikenomad: Har jag missat nåt? Det luktar ju nästan lite länsderby härinne... ;-)
Inlägg: 1264347
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2010/2011
Salle: Nädå. Jag gör bara mitt jobb och vickar lite för icing-ove. Han är ju tvungen att då och nu tjänstgöra inne i vår bok så i gengäld har jag lovat att hålla ställningarna härinne. :-)
Sv: RE-building the future 2010/2011
Salle: Min ramsa nu lyder : Vi har en Pikk, det har inte ni....... :)