Inlägg: 1264583
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Salle:
Hmm. Är inte grejen med pubarna på något vis att det är "inhägnat" och att de har vakter där? Hur ska de sköta det om de har det i ett stort öppet utrymme?
Hmm. Är inte grejen med pubarna på något vis att det är "inhägnat" och att de har vakter där? Hur ska de sköta det om de har det i ett stort öppet utrymme?
Detta ryktades det om redan inför förra säsongen förresten.