Inlägg: 1264598
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan: Jo man skulle bygga om ju tvingas bygga nånting.
Tyvärr skulle väl en sån vägg göra passagen till en tunnel istället för det öppna och ljusa utrymme det är idag.
Ja till Skybar!
Tyvärr skulle väl en sån vägg göra passagen till en tunnel istället för det öppna och ljusa utrymme det är idag.
Ja till Skybar!
knaskamilla: Förmodligen genom att spika upp en vägg med insläpp där man kan placera x antal vakter.
Vad jag har hört så skulle bara en av pubarna på etage 4 "offras" men att det var oklart vilken av de båda. Själv hade jag hellre önskat mig en påbyggnad en trappa upp på pubarna, då hade man kunnat få två "skybarer".