Inlägg: 1267519
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2010/2011
Martin S: Det är väl gott och väl, men löjligt sent och inte good enough. Se till att Modo börjar betala er så ni kan prioritera MTV och producera material i den takt som är värdigt Sveriges Viktigaste Hockeylag.
Redigerad kommentar
Sv: RE-building the future 2010/2011
Martin S: Och för guds skull låt oss slippa floskelfrågorna såsom "hur trivs du i Örnsökdsvik?" och liknande, svaret är alltid det samma - killarna skulle kunna bo granne med reningsanläggningen och fortfarande tycka att detta var bland det bästa som fanns.
Vi kommer givetvis också ta pulsen på Andreas Johansson.