Inlägg: 1268868
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2010/2011
Gustafsson: Det känns lite bondlurkigt att byta/tränga ut en av ursprungsfärgerna för att vara "häftig", men sättet det gick till på - att ett gäng spelare ville ha det så och då blev det så - är väl det mest bondlurkiga av allt.
Som jag sagt många gånger tidigare så är jag dock nöjd med en beskärd mängd retrosouvenirer i shopen. Det fyller min kvot med potentiella souvenirinköp gott och jag är inte figuren som går omkring i replicatröja utanför en ishall ändåså.
Det är mest det bondlurkiga i beslutsvägarna vi måste få bort ur klubben, det kan ju röra viktigare saker än så här. :-)
Som jag sagt många gånger tidigare så är jag dock nöjd med en beskärd mängd retrosouvenirer i shopen. Det fyller min kvot med potentiella souvenirinköp gott och jag är inte figuren som går omkring i replicatröja utanför en ishall ändåså.
Det är mest det bondlurkiga i beslutsvägarna vi måste få bort ur klubben, det kan ju röra viktigare saker än så här. :-)
Redigerad kommentar
Sv: RE-building the future 2010/2011
Då hade jag hellre sett samma modell som förra säsongen.
img695.imageshack.us/img695/8333/mlvaktsskydd.jpg
img695.imageshack.us/img695/8333/mlvaktsskydd.jpg
Förresten, är det någon som vet varför man bytt från rbk till CCM på spelarutrustningen och varför man då inte bytte även målvaktsutrustningen?
Rörande det att svart i princip har ersatt grönt så är det ju just det som är så tråkigt. Man kan lägga in lite svart i matchstället för att göra det snyggare ,svarta byxor t.e.x, men det känns ju tråkigt när man nästan helt byter ut en av lagets ursprungliga färger.
Rött - svart - vitt må vara snyggt men det är ju så jäkla mainstream nuförtiden och svart är verkligen inte en "Modofärg". Blått är egentligen bra mer "Modo" än svart.