Inlägg: 1272122
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan: Grattis, herr Padda! Fylla år på samma dag som Malmöfestivalen startar, bara en sån sak. Du får fira med Falafel, om den som finns i Övik nu är riktigt kosher, jag har inte testat den. :-)
Snart dags för rullator-race tror jag.
Förresten, Djurgården måste ha riktigt billiga säsongskort om man bara tjänat 2,5 miljoner på att öka försäljningen från 2.500 till 3.500 säsongskort.