Gustafsson: Wow, det var snabbt. Själv fick jag vänta ett halvår på svar från MoDos före detta VD
Inlägg: 1276480
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Måste få säga att MODO nu inte bara satsar på spelare FÖR framtiden.
Nu har dom tydligen satsat på spelare FRÅN framtiden. I tröja #46 i J-18
får vi se den norske framtidsmannen Markus Søberg. Det lovar gott tycker jag.
Nu har dom tydligen satsat på spelare FRÅN framtiden. I tröja #46 i J-18
får vi se den norske framtidsmannen Markus Søberg. Det lovar gott tycker jag.
Länkar:
MODO Hockey Juniorer
MODO Hockey Juniorer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan: Ja det är väl nästan en normal väntetid i vanliga fall...
Hittade ingen mer info om denna Mette på hemsidan men i årsboken, som faktiskt fanns i brevlådan när jag tittade efter, så har hon titeln "Samordnare/VD-assistent". Hon kommer få fler mejl från mig i framtiden.
Hittade ingen mer info om denna Mette på hemsidan men i årsboken, som faktiskt fanns i brevlådan när jag tittade efter, så har hon titeln "Samordnare/VD-assistent". Hon kommer få fler mejl från mig i framtiden.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Så har då Weinhandl gjort säsongens första seriemål i SKA. 3-2 till SKA mot Riga efter 5 minuter av andra perioden.