Inlägg: 1277002
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Har superintervjun i ÖA med Svarten varit länkad tidigare?
allehanda.se/start/harnosand/1.2322482-enkelt-spel-ar-svartvadets-segerrecept
allehanda.se/start/harnosand/1.2322482-enkelt-spel-ar-svartvadets-segerrecept
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gustafsson: Och var är slipsarna? Jag må vara gammal och konservativ, eller åtminstone det sistnämnda, men visst borde styrelsemedlemmarna ha slips till kostymen när de klär upp sig för fotografering?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gustafsson: Tycker själv att det ser ut som att de photoshopat in loggan på tröjorna.
Loggan sitter längre ner än förra året och är på vissa spelare extremt snedvriden, udda.