Inlägg: 1277033
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Luleå HF 2010-09-12
Bissett19: Han har ju varit i 4e hela försäsongen, så nån större chock kan det ju inte vara att han även är det nu.
Sv: MODO Hockey - Luleå HF 2010-09-12
Bissett19: Tycker tredje och fjärde femman ser svaga ut.Det här laget
gör en bragd om man tar sig till slutspel.
gör en bragd om man tar sig till slutspel.
Det borde väl du veta?