Inlägg: 1277198
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Luleå HF 2010-09-12
Nikki Nine: Jag tycker nog att man kan se skillnader från förra året. Om det beror på Challes spelide eller om det beror på att man har spelartyper som är tuffare och rakare i sitt spel vet jag inte.
Hedman och Forsberg kommer med om säkerhet bli riktigt jobbiga att möta för många i år. Den kedjan jobbade ner Luleå i deras egen zon många gånger i kväll.
Hedman och Forsberg kommer med om säkerhet bli riktigt jobbiga att möta för många i år. Den kedjan jobbade ner Luleå i deras egen zon många gånger i kväll.
Hur spelade Modo? Kan man se någon skillnad från förra året? Snacket om att det ska gås rakt på mål, är det bara snack eller kan man åtminstone se intentionerna?