Inlägg: 1277853
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Modo Hockey, Läkerol Arena, 2010-09-16
Icing-Ove: vilket bra trådval btw. lika bra att spä på lite extra, leksand har just nu 7-0 på mora efter 2 spelade
Sv: Brynäs - Modo Hockey, Läkerol Arena, 2010-09-16
Icing-Ove: vi kan gå långt om vi inte får några skador, men skröder är väl halvtveksam, timander verkar ju inte kunna böja sig framåt å ta av sina egna griller, hållberg är alltid skadad el. sjuk å hasse brukar gå sönder, tyvärr lär detta drabba oss i vinter igen å då gäller det att rosén,blomman mm. kliver fram.
Truppen är fruktansvärt tunn ,med många skadebenägna och nya es-spelare, men vist finns det kvalité och får challe ihop det så kan det bli en rolig vinter.
Guldsäsongen hade vi mycket bättre lag tycker jag,
skröder,susse,morrisson= dominant kjedja
sen hade vi döme som stundtals va bäst på isen och slitvargar som blatny,horava och sen fick vi kuusela som gjorde mål på allt.
Truppen är fruktansvärt tunn ,med många skadebenägna och nya es-spelare, men vist finns det kvalité och får challe ihop det så kan det bli en rolig vinter.
Guldsäsongen hade vi mycket bättre lag tycker jag,
skröder,susse,morrisson= dominant kjedja
sen hade vi döme som stundtals va bäst på isen och slitvargar som blatny,horava och sen fick vi kuusela som gjorde mål på allt.
Jag tycker att vi har ett bättre lag än guldsäsongen, ok, saknas gör Enström som var förjävligt bra, men kan Tarkki stå på huvudet så nog kan vi gå långt i år.