Inlägg: 1277912
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gidde: Och om jag såg rätt så har MoDo en förlust och en oavgjord under 2000-talet när man haft premiärmatch mot Brynäs borta. Dags för en vinst då, med andra ord.
Gusse:
Vi får muntra upp oss med att alla premiärer inte skett på bortais! :)