spAps: Håller med spAppe. Var in och kollade Lumberjacks forum och tyckte att det osade mer Axe Wild Musk och clearasil än på barnens dag.
Inlägg: 1278384
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Modo Hockey, Läkerol Arena, 2010-09-16
Make Believes: Nä, något nytt forum på modohockey.se känns det inte som att det blir, inget tyder egentligen på det.
Dags att starta upp ett nytt oberoende forum som det har snackats om så länge.
Dags att starta upp ett nytt oberoende forum som det har snackats om så länge.