Gustafsson: Det finns det redan - och du har hittat det.
Inlägg: 1278396
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Modo Hockey, Läkerol Arena, 2010-09-16
Dragan 2k: Nja, det här forumet har sina fördelar, men det är sällan lönt mödan att skriva riktigt konstruktiva filosoferande inlägg här. Om ingen hugger direkt så faller det snabbt i glömska. Det beror mer på uppbyggnaden än deltagarna.
Sv: Brynäs - Modo Hockey, Läkerol Arena, 2010-09-16
Dragan 2k: Gärna ett forum som inte ser ut att höra hemma på 90-talet då.