spud: Nej, men det är väl det jag skriver också. För hans bästa så bör han stanna kvar. Men för modo's bästa så vore ett sådant kontrakt och en Zucca på väg tillbaka till Europa en otrolig värvning.
Inlägg: 1282551
Svarskommentarer
Sv: Mats Zuccarello Aasen
Zucca med i Rangers ikväll mot Ottawa. Hoppas han tar chansen.
Länkar:
Red, White and Blueshirts
Red, White and Blueshirts