Modoante: Att det är, ja. Timrå spelar samma hockey i år i mina ögon, även utan Challe.
Inlägg: 1284703
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - MODO Hockey 2010-10-02
MODOJohan: Hahaha...du kan inte mycket om hockey uppenbarligen.