Icing-Ove: Nu skämtar du, men likväl om inte ritchie och dimi börjar skapa något så behövs typ 2forwards och någon back och så blir det aldrig
Inlägg: 1284757
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - MODO Hockey 2010-10-02
MorganaLefaey:
Jag börjar bli lite orolig, helt allvarligt. En sån här match är dock alltid svår, men några måste ju fan skärpa sig rejält i fortsättningen.
Jag börjar bli lite orolig, helt allvarligt. En sån här match är dock alltid svår, men några måste ju fan skärpa sig rejält i fortsättningen.