Inlägg: 1286318
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Icing-Ove:
Varken White eller Kennedy är släppta av Rangers , båda placerades på waivers för att ev kunna skicka ner någon av dessa om Rangers själva skulle vilja plocka upp annan spelare via waivers eller trade , nu vart ingen av dessa herrar upplockade så nu upp till Rangers behålla dessa i truppen eller skicka ner i farmen om behöver det senare
Varken White eller Kennedy är släppta av Rangers , båda placerades på waivers för att ev kunna skicka ner någon av dessa om Rangers själva skulle vilja plocka upp annan spelare via waivers eller trade , nu vart ingen av dessa herrar upplockade så nu upp till Rangers behålla dessa i truppen eller skicka ner i farmen om behöver det senare
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Icing-Ove: okay, synd, andersson är en lirare jag gillar ruskigt mycket!'
Att zucka tar en plats förr eller senare är jag inte ett dugg orolig över, han är på tok för bra för att sitta fast i farmarlaget.
Att zucka tar en plats förr eller senare är jag inte ett dugg orolig över, han är på tok för bra för att sitta fast i farmarlaget.
Japp, han har ett envägs värt $675,000. En annan nyhet är att Kennedy och White släpps av Rangers och det öppnar i så fall lite grann för Zucca.