Inlägg: 1287675
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Södertälje 2010-10-09
InVinoVeritas: Man blir ju så jävla less hur kan han få döma oss igen?
Sv: MODO Hockey - Södertälje 2010-10-09
InVinoVeritas: Så det är dags för en sådan kväll igen.. Och då syftar jag på alla idioter som kommer skrika efter att Kuben borde hängas om det bli förlust ikväll.
Andersson, Thomas
Nord, Mikael
Linesmen:
Winge, Daniel
Larsson, Robert
Alltså, anmäler kuben sig som frivillig på Modos matcher eller vad är det frågan om?