Inlägg: 1287699
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Södertälje 2010-10-09
spud: Hur fick du till den tolkningen? Ja just ja, du har ju fått för dig att Kuben bara gör dåliga matcher om han blir påverkad av publiken eller spelarna.
Jävla idioti. Domarchefen skulle naturligtvis låta kuben vila idag, och få lugn och ro och kunna fokusera på sin uppgift.