Inlägg: 1287709
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MODOJohan: Du skulle sett han mot TIK, 30% av hans passningar kom fram, 30 gick till intet 40% till tikar.
Och Skaik i sig är heller inte så jäkla dåliga. 2-0 och 2/2 i pp.
Redigerad kommentar