spud: Hittils så har han reparerat de misstagen med råge :)
Inlägg: 1287712
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Första 10minutrarna av FBK-DIF i andra perioden måste vara det roligaste man kan va med om. 10minuter med knappt några avblåsningar och konstant 2-1 och 3-2 lägen.
Tror båda lagen helt glömde bort försvarsspelet och bara ångade på frammåt.
Tror båda lagen helt glömde bort försvarsspelet och bara ångade på frammåt.