Inlägg: 1287736
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Södertälje 2010-10-09
Gustafsson: Media, spelare och klubbar läser här. Vissa till och med skriver. En häftig debatt här ger nog mer än ett sketet mail till Svenska Ishockeyförbundet.
Vill du få ut något av ditt gnäll så lär det inte hjälpa att du skriver på ett forum.