..så verkar Damgaard laddat bössan.
Inlägg: 1287739
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frisco: Faxe of Thunder, hellre han igen än de potentiella värvningar som kvällsslasket hittar åt oss. :)