Poffa: Då debatten här enbart handlar om hur kuben ger MODO negativ särbehandling är den enda rimliga slutsatsen att MODOiter har 0 i självinsikt.
Inlägg: 1287740
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Södertälje 2010-10-09
spud: Med här menar jag HS, sluta vara så inskränkt.
Och du undrar vad jag har ut av att sitta och klaga på Kuben här inne. Svaret på det är nog samma svar som på frågan "Varför sitter du här och gnäller på de som gnäller på Kuben".