Inlägg: 1287743
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Södertälje 2010-10-09
Wayne Gresky: Om inte annat så blir det bra mycket svårare när inläggen faller ner i avgrunden efter några timmar
Nu ska jag äta kebab som uppladdning.
Nu ska jag äta kebab som uppladdning.
Redigerad kommentar
Annars håller jag med om att forum är ett väldigt bra sätt att lyfta frågor och uppmärksamma problem. Det avgörande är vilka som skriver och vilka som läser. Finns det kvalitet på skrivarsidan och inflytande på läsarsidan kan det hända saker.