spud: Det är ju en sån där från Nyhlén Hugosons. Kanske dumt att chansa då det finns fler i frysen.
Inlägg: 1287770
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MODOJohan: hehe, Men vilket köttslag är det, (det står på innehållsförteckningen)? Det är dumt att kasta bra råvaror pågrund av en siffra på paketet.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MODOJohan: Är det vaccumpackat? Då brukar det vara lugnt. Men gör som spud säger, smaka lite.