MODOJohan: Då är det lugnt att provsmaka.
Inlägg: 1287779
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
spud: Och det smakade inte konstigt på nåt sätt. Men sen steker man ju den på ganska hög temperatur så alla konstigheter BÖR ju försvinna då.