MorganaLefaey: Fan va bra man spelar.borde va 4-0
Inlägg: 1287809
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Södertälje 2010-10-09
MorganaLefaey: Har vi spelat såhär rejält sen guldet?
Nu har vi kanske inte spetsen att utmana om att vara bäst i ligan men vi har uppenbarligen kunnandet för att kunna genomföra en liga utan att bli utspelade.
Nu har vi kanske inte spetsen att utmana om att vara bäst i ligan men vi har uppenbarligen kunnandet för att kunna genomföra en liga utan att bli utspelade.
Sv: MODO Hockey - Södertälje 2010-10-09
MorganaLefaey: 13minuter för att ssk skulle få ett skott på mål. Elakt värre