Nikki Nine: Bara att läsa i regelboken igen då.... Eller jag orkar inte ömna igenom den. Målet är ju godkänt nu i alla fall. Hur det blir med eventuella 3-0 målet är viktigare. :)
Inlägg: 1287868
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Södertälje 2010-10-09
MorganaLefaey:"Domarkvartetten står i utvisningsbåset och väntar.
Ser att domargranskaren Åke Andersson, från Husum, också är i utvisningsbåset och pratar."
Från ÖA:s liveblogg.
Ser att domargranskaren Åke Andersson, från Husum, också är i utvisningsbåset och pratar."
Från ÖA:s liveblogg.
Redigerad kommentar