Inlägg: 1287898
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Södertälje 2010-10-09
spud: Att inte göra mål på de lägen man hade där i pp är otroligt
Sv: MODO Hockey - Södertälje 2010-10-09
Hjälp en okunnig. Varför spelar inte Hållberg?
Inte skadad, vad jag kan läsa mig till. Helt enkelt för dålig??
Inte skadad, vad jag kan läsa mig till. Helt enkelt för dålig??
Skulle vara kul att höra ett lag på isen nu.
Snart måste ångermanlänningarna upptäcka MODO igen, och besöka arenan. Inte alls G med under 6 en lördag trots SSK aldrig lockar.