spud: Inte ska vi kunna tappa det här?
Inlägg: 1287927
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Södertälje 2010-10-09
Gustafsson: Fyra skulle nog SSK kunna göra på bortaplan, sitter femman för oss så är det däremot kassaskåps-.