Björn W: Men oj vad vi är bra framåt. 32 skott, mängder av chanser och 5 gjorda mål.
Inlägg: 1287955
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Södertälje 2010-10-09
Gustafsson: Hmmm har två matcher klara på bomben med till och med 1 måls spelrum. Sista som skall gå in är HV-AIK men där saknas 1 eller 2 mål. Men att det bara blir 1 mål till i både Brynäs och Modo-matchen är väl inte så troligt.