Gustafsson: Var är den där Bisterfinnen? Har han snoozat till i hemmabion? :)
Inlägg: 1288047
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Södertälje 2010-10-09
Och så var vi sex poäng plus jämfört med fjolårssäsongen, en snabbkoll säger också att vi då förlorade i omgång nummer tio, elva samt tolv och i det skedet stod på endast 8 poäng.
Köp MoDo-biljetter, i år är de som Samarin för din själ...
Köp MoDo-biljetter, i år är de som Samarin för din själ...
Redigerad kommentar