Inlägg: 1288087
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Södertälje 2010-10-09
Gustafsson: Det lär nog dröja innan det blir NHL i sverige igen med tanke på de svaga publiksiffran.
Hade NYR spelat här då hade jag nog funderat på åka och titta på matchen, MZA vill jag gärna se mot detta motstånd.
Hade NYR spelat här då hade jag nog funderat på åka och titta på matchen, MZA vill jag gärna se mot detta motstånd.
Sv: MODO Hockey - Södertälje 2010-10-09
Gustafsson: Timander en poäng från ledning i elitseriens poängliga efter 9 matcher. Det känns som en liten överraskning.
Foppa i studion tydligen.
Redigerad kommentar