Inlägg: 1288136
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Södertälje 2010-10-09
Hemma till slut efter ett hockey- och en 30-års-kalas. Det hade kunnat blivit fest av både tillfällena men det var för få inbjudna som ville ställa upp för att förhöja tillställningarna.
SSK var helt under isen i 1:a perioden och lät MoDo leka lite som dom vllle. Sen kom hink och spade-kommendanten Andersson och tyckte till, utan att vara direkt dålig, och förstörde det sandslott som försökt byggas upp. Att modoiterna hade slappnat av lite i försvaret av sitt kattinpissade revir hjälpte väl inte till.
Modo gjorde mål och jobbade bra men var, förutom 1:a perren, inte så särskilt bra. Ändå var man inte särskilt orolig där man satt på läktaren vilket inte känns så fel.
Bästa SSK:are var utbytta Sjöberg...
SSK var helt under isen i 1:a perioden och lät MoDo leka lite som dom vllle. Sen kom hink och spade-kommendanten Andersson och tyckte till, utan att vara direkt dålig, och förstörde det sandslott som försökt byggas upp. Att modoiterna hade slappnat av lite i försvaret av sitt kattinpissade revir hjälpte väl inte till.
Modo gjorde mål och jobbade bra men var, förutom 1:a perren, inte så särskilt bra. Ändå var man inte särskilt orolig där man satt på läktaren vilket inte känns så fel.
Bästa SSK:are var utbytta Sjöberg...
AIK som knappt har några pengar alls värvar två stycken som är kända för att köra hårt där pengarna finns. Hur har de fått ihop det tro.