Inlägg: 1288679
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Södertälje 2010-10-09
Gidde: Japp, Sjögren! Utan hanses storspel i 1:a hade det stått 5-0 eller så och då hade dom aldrig haft chansen att försöka göra match av det i 2:a och 3:e.
Salle:
Sjögren? ;-)