Jag tror vi vinner idag, det brukar vi göra när man väntar sig en förlust mot formstarka lag. 3-2 till MODO, låter väl bra?
Inlägg: 1293514
Svarskommentarer
Sv: Luleå - MODO Hockey 2010-10-21
Kvällens motståndare,
LULEÅS LAG
Mv: Nilsson (Rautio).
1: Sandström, Fälth - Abbott, Abbott, Vihko.
2: Jaakola, Niinimaa - Raffl, Burström, Fabricius.
3: Styrman, Jonsson - Hjalmarsson, Enterfeldt, Karlsson.
4: Arlbrandt, Olausson, Lavander.
Extra: Lökken-Östli, Nyman.
Känns väl ok att Nilsson står, om det nu är någon skillnad på dem.
LULEÅS LAG
Mv: Nilsson (Rautio).
1: Sandström, Fälth - Abbott, Abbott, Vihko.
2: Jaakola, Niinimaa - Raffl, Burström, Fabricius.
3: Styrman, Jonsson - Hjalmarsson, Enterfeldt, Karlsson.
4: Arlbrandt, Olausson, Lavander.
Extra: Lökken-Östli, Nyman.
Känns väl ok att Nilsson står, om det nu är någon skillnad på dem.