Jag tror att det blir en tuff kväll. Bäst att man har ett lågt utgångsläge.
Inlägg: 1293603
Svarskommentarer
Sv: Luleå - MODO Hockey 2010-10-21
NuMo: 21 sek spelade och jag är redan trött på bakgrunds ekot "luleååå Luleåååå Luleååå luleåååå..."
Måtte vi smälla in 2-3 puckar så de tystnar.
Måtte vi smälla in 2-3 puckar så de tystnar.