Inlägg: 1293889
Svarskommentarer
Sv: Luleå - MODO Hockey 2010-10-21
NuMo: Ne det var Timander som slog indianen.
Han har nog gjort sin sämsta match denna säsong.
Han har nog gjort sin sämsta match denna säsong.
Sv: Luleå - MODO Hockey 2010-10-21
NuMo: Får man inte välja en tvåminutare istället för att slå straffen längre ?
Vi är fortfarande med. Men någon måste ta ett avslut.
Redigerad kommentar